- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-
Pomoc eFiglaczek.pl – Odpowiedzi na Twoje pytania
Witaj w sekcji pomocy eFiglaczek!
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz informacje, które pomogą Ci w pełni skorzystać z naszej oferty.
Jak złożyć zamówienie?
- Przejdź do wybranego produktu i kliknij „Dodaj do koszyka”.
- Zakończ zakupy klikając ikonę koszyka w prawym górnym rogu.
- Wypełnij dane adresowe i wybierz preferowaną metodę płatności oraz dostawy.
- Potwierdź zamówienie i dokonaj płatności.
Jakie metody płatności są dostępne?
- Przelew bankowy
- Płatności online (BLIK, BLIK Płacę Później, Przelewy24, itp.)
Jak śledzić moje zamówienie?
Po zrealizowaniu zamówienia otrzymasz e-mail z numerem przesyłki oraz linkiem do śledzenia paczki. Jeśli nie otrzymasz takich informacji, skontaktuj się z nami na adres kontakt@eFiglaczek.pl.
Co zrobić, jeśli zamówiony produkt jest uszkodzony?
Jeśli otrzymałeś uszkodzony towar, prosimy o natychmiastowy kontakt i wysłanie zdjęcia uszkodzonego produktu na adres kontakt@eFiglaczek.pl wraz z numerem zamówienia. Podejmiemy niezbędne kroki w celu rozwiązania sprawy.
Jak mogę zwrócić towar?
Masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Aby dokonać zwrotu, skontaktuj się z nami na adres kontakt@eFiglaczek.pl i poinformuj nas o zamiarze zwrócenia produktu. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
Jak mogę skontaktować się ze sklepem?
- E-mail: kontakt@eFiglaczek.pl
- Formularz kontaktowy na naszej stronie
Jakie są koszty wysyłki?
Koszt wysyłki zależy od wagi zamówienia oraz wybranej metody dostawy. Szczegóły dotyczące kosztów dostawy znajdziesz na stronie podsumowania zamówienia przed finalizowaniem zakupu.
Jakie są czasy realizacji zamówienia?
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 2-5 dni roboczych, jednak w przypadku dużych zamówień lub okresów wyprzedaży czas oczekiwania może się wydłużyć. Dokładny czas realizacji podamy podczas składania zamówienia.
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?
Jeśli chcesz dokonać zmiany lub anulowania zamówienia, skontaktuj się z nami jak najszybciej po złożeniu zamówienia. Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana, postaramy się wprowadzić zmiany. Po wysyłce zamówienie jest już niestety niemożliwe do anulowania.
Masz pytanie, którego tu nie ma?
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub napotkałeś problem, którego nie udało Ci się rozwiązać, nie wahaj się skontaktować z nami! Jesteśmy tu, aby Ci pomóc. Skontaktuj się z nami poprzez e-mail: kontakt@efiglaczek.pl